Welkom

Situaties

LinkedIn

Contact

Info
In verschillende situaties heb ik resultaten bereikt. De situaties zijn onder te verdelen in uitvoeren, beheersen en verbeteren. De uitvoerende situaties zijn voornamelijk het blussen van brandjes. Het beheersen is het aanpassen van details opdat de uitvoering beter gaat. Het verbeteren is het aanpassen van het gehele systeem opdat het beheersen beter gaat.

Logistiek
Uitvoeren Aansturen van magazijnwerkzaamheden bij afwezigheid leidinggevende
Dagelijkse transportplanning maken van 20 vrachtwagens
Transportdocumenten maken
Exportdocumenten maken
Beheersen en verbeteren Leverbetrouwbaarheid verhogen
Benutten van verzendplanning in het ERP-pakket
Verminderen van incourante voorraad in het magazijn
Geschikt model (KOOP, Kanban) kiezen per productgroep
Richten op de toekomst door te werken met een forecast


Productie
Uitvoeren Werkinstructie schrijven
BOM compleet maken
Beheersen en verbeteren Inpakken op externe locatie in verband met ruimtegebrek
Hoofdredacteur bij produceren van jubileumboek
Aansturen van afdeling bij afwezigheid leidinggevende Metaal, Assemblage, Elektromontage of Verpakken

Inkoop
Uitvoeren Inkoop vanuit Excel migreren naar ERP-pakket
Inkoopopdrachten voorzien van afmetingen, materialen en RAL coderingen en DIN normen
Leveranciersbeoordelingen systematisch uitvoeren
Beheersen en verbeteren Inkopen externe bewerkingen
Inkopen voorraadartikelen
Inkopen ordergebonden materialen
Inkopen voor studenteneettafel en studentensociëteit

Planning
Uitvoeren Planning vanuit Excel migreren naar ERP-pakket
Afwijkingen van normtijden niet bekend
Beheersen en verbeteren Bewaken voortgang op afdelingen
Prioriteit van werkzaamheden bepalen
Klanten informeren

Kwaliteit
Uitvoeren Keuren eindproducten
Keuren halffabricaten
Tekeningbeheer uitvoeren
Beheersen en verbeterenVastleggen kwaliteitseisen
Revisiebeheer in ERP verwerken

ERP/MIS
Uitvoeren Gebruik van stambestand verbeteren
Historie van offertes in ERP opbouwen
Omzetontwikkeling per klant op artikelniveau rapporteren
Beheersen en verbeteren Opbouwen van Management Informatie in het ERP-pakket



Bij deze situaties maak ik gebruik van theoretische kennis en praktijkervaringen. Een belangrijk onderdeel in mijn werkmethode is dat je moet leren van fouten en afwijkingen. Elke afwijking is een kans om je proces en jezelf te verbeteren. Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om feedback over deze pagina. Met deze feedback kan ik mijn processen beter laten aansluiten op uw behoeften.